Нед. дец 22nd, 2024

    Facebook, kao jedna od vodećih platformi društvenih medija, pruža korisnicima mogućnost da prate i analiziraju svoje aktivnosti na mreži. Međutim, neki korisnici mogu poželeti da zaustave praćenje svojih aktivnosti iz različitih razloga, uključujući privatnost i bezbednost podataka. Evo koraka kako to možete učiniti:

    1. Otvorite Facebook i idite na podešavanja.
    2. U meniju podešavanja potražite sekciju „Vaša Facebook informacija“.
    3. Pronađite opciju „Aktivnost van Facebooka“ i kliknite na nju.
    4. Ovde ćete imati mogućnost da upravljate svojim istorijatom aktivnosti, kao i da isključite buduće praćenje aktivnosti.

    Isključivanjem praćenja aktivnosti, korisnici mogu smanjiti količinu podataka koju Facebook prikuplja o njima dok koriste druge aplikacije i veb sajtove. Ovo može doprineti većoj kontroli nad ličnim podacima i smanjenju ciljanog oglašavanja.

    Često postavljana pitanja (FAQ)

    Šta znači praćenje aktivnosti na Facebooku?
    Praćenje aktivnosti na Facebooku odnosi se na sposobnost platforme da prati i analizira korisničke interakcije unutar i van aplikacije, uključujući posete drugim veb sajtovima i korišćenje povezanih aplikacija.

    Zašto bih želeo/želela da isključim praćenje aktivnosti?
    Isključivanje praćenja aktivnosti može pomoći u zaštiti vaše privatnosti i smanjiti količinu personalizovanog oglašavanja koju vidite na osnovu vaših aktivnosti na mreži.

    Da li isključivanje praćenja aktivnosti utiče na moje iskustvo na Facebooku?
    Isključivanje praćenja aktivnosti može uticati na personalizaciju i relevantnost oglasa koje vidite, ali neće značajno uticati na osnovne funkcionalnosti Facebooka.

    Objasnjenja korišćenih termina

    Podešavanja – Deo korisničkog interfejsa na Facebooku gde korisnici mogu menjati različite opcije vezane za njihov nalog i privatnost.

    Aktivnost van Facebooka – Podaci koje Facebook prikuplja o korisničkim aktivnostima izvan same platforme, često putem kolačića i sličnih tehnologija za praćenje.

    Ciljano oglašavanje – Oglasi koji su prilagođeni interesovanjima korisnika na osnovu njihovih prethodnih aktivnosti i ponašanja na mreži.

    By Jordan Vazquez

    Jordan Vazquez je iskusni pisac tehnologije i stručnjak za fintech, poznat po svojim pronicljivim analizama novih trendova i inovacija u finansijskom sektoru. Ima master diplomu iz upravljanja tehnologijama sa Kolumbija univerziteta, gde se specijalizovao na preseku finansija i tehnologije. Jordan je proveo više od decenije u industriji, stičući neprocenjivo iskustvo u DataSec-u, vodećoj firmi u rešenjima za sajber bezbednost. Njegov rad je predstavljen u raznim uglednim publikacijama, gde pruža dubokoumne komentare o regulativnim promenama, digitalnim valutama i budućnosti finansijskih usluga. Jordan je posvećen obrazovanju čitalaca o transformativnoj moći novih tehnologija u finansijama.